Pages

Monday, March 19, 2012

Terima Kasih Encik Suami

Salam... Aku rasa belum terlewat tuk aku ucapkan terima kasih kat suami aku ni sebab belikan kek yg best n sangat yummy sempena ulangtahun kelahiran aku yang lepas baru2 nih...hehe maaflah bang...lama no baru ucap tq kat blog nih... Kek coklat yang menarik..
KEK SPECIAL YANG SEDAP!!!

PANDANGAN DARI ATAS KEK


Terima kasih lagi untuk cik suami... Sebenarnya ni semua penghargaan buat aku... Pada aku yang paling penting adalah doa daripada cik suami adalah hadiah yang paling baik dan teristimewa.. Kenapa aku cakap cam tu?? Sebab makanan dan hadiah adalah sesuatu yang akan habis dan tak berpanjangan tapi doa merupakan sesuatu yang akan mengiringi seseorang setiap masa dan ketika n takde date expired..hehe Ape2 pun terima kasih sekali lagi.. I Love you so much my dear love.. (^_^)V

No comments:

Post a Comment