Pages

Thursday, March 29, 2012

Sambutan Maulidur Rasul ~ 2012

Salam Semua.. hari ni aku nak menulis sket berkenaan sambutan maulidur rasul yang telah diadakan kat ofis aku ni pada  27 Mac 2012. Majlis ni dianjurkan oleh Kelab Sukan Nusajaya.. Tahun ni aku teruja nak dtg awal sebab aku nak tengok dengan lebih dekat tetamu undangan untuk memberikan ceramah iaitu Imam Muda Hassan. Mesti korang kenal kan?? Juara Imam Muda musim kedua...Inilah dia empunya diri.. Maaf yek gambar ni memang dah tak leh nak rotate.. tak tau nape format dia cam ni... hmmape2 pun thanks so much to nisa' sbb bg gambar ni secara ikhlas =)
Alhamdulillah dapat gak aku join majlis ni walaupun beberapa jam jek.. Imam Muda Hassan ni memang muda lagi.. lahir tahun 1985.. memang muda... OO ya input ceramah pun boleh tahan lah semua berkaitan Rasulullah. Klakar gak dia nih..boleh la wat hilang ngantuk kalo ada org nak tertido tuh.. Ape2 pun terima kasih kelab sukan kerana sudi membawakan ikon ini datang untuk berkongsi ilmu. Credit juga untuk bank islam selaku bank yang terlibat dalam project maulidurasul ini. Semoga jasa yang ditabur sentiasa diberkati. Insya'Allah..



No comments:

Post a Comment