Pages

Tuesday, March 13, 2012

Briefing Ooo Briefing

Salam Semua... Selamat Hari Selasa...hehe Hari ni aku kene belajar pasal system security SiLC yang ada kat site tuh.. So, lebey kurang sehari la aku tak ade kat ofis nih... hmmm agak susah rumit gak system nih.. rasanya kalo hari2 tengok mungkin bley terror sangat... pergh nak monitor tuh ingat senang.. tapi agak susah gak..
Orang2 yang ajar plak dari Kuala Lumpur.. Pagi tadi siap sarapan sekali diaorang bawak.. perghh belum start lagi tapi dah melantak dulu..hehe makanan yang diberi adalah mee goreng beserta telur rebus sebiji... yum yum kenyang.. tak abis pun aku makan..
Nanti aku attached satu gambar untuk korang tengok tempat yg aku g untuk briefing ni k.. Nanti kalo nak lalu2 kat site SiLC bley lah lambai2 tangan, jadi dapatlah aku atau geng2 aku tengok muka korang...hehehe

No comments:

Post a Comment