Pages

Saturday, March 24, 2012

Hari Sabtu - 24 Mac

Salam semua... Wah tup tap tup tap dah nak habes dah hari sabtu hari ni.. cepatnyer masa berlalu.. Banyak gak aktiviti yg dapat aku buat... Yg penting kene ada keinginan dan keazaman yang kuat..
OO ya, td sempat gak pg Angsana... Jejalan g singgah Gulatis..pergh termelabur kat ctu plak.. ingat nak tgk2 jek tapi apakan daya..kehendak mengatasi segalanya..haha Dah tu aku serbu plak Badab Bookstore.. Kalo g Angsana nih memang kene pg tempat ni... Aku belilah buku "Ubat, Doa & Penyembuhan Serta Khasiat Surah-surah Al-Quran". Buku ini ditulis oleh Ustaz Sharhan Shafie.. Harga buku ni RM25..dapat free sebuah naskah yassin sekali... Alhamdulillah setakat ni matlamat aku tercapai untuk memiliki sekurang2nya satu buku dalam sebulan.. bukannya apa untuk aku baca bila ada kelapangan dan untuk tambah apa yg kurang.. Credit to myself.. Yeehaaa..
Then, tak kemana dah, g jalan ke UO then g la parking kete untuk menuju ke Kipmart. Kat kipmart plak tak ramai org cam hari ahad... so, nak berjalan agak mudah la... beli ape yg patut ngan mak aku then penat sangat nih terus balik ke rumah...
So, aku rasa masa aku hari ni sangat aku hargai...alhamdulillah.. semoga hari esok akan lebih baik dari hari ini... Selamat Malam... jumpa lagi..

No comments:

Post a Comment