Pages

Friday, March 23, 2012

Lagu Tentang Rasa

Salam.... Fuh selesai sudah aktiviti membasuh baju dan menyidai mana yang sempat..hehe Skrg ni nak menaip sket.. Aku tetibe teringat satu lagu ni.. Lagu ape?? Lagu dalam cerita vanilla coklat lah.. Lagu ni dinyayikan oleh Astrid.. Aku suka lagu ni..sampai terngiang2 kadang..haha besar gak penangan lagu ni.. Pernah dengar tak?? Meh sini aku sharekan lirik lagu kat sini

Aku tersesat
Menuju hatimu
Beri aku jalan yang indah
Ijinkan ku lepas penatku
‘tuk sejenak lelap di bahumu

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Tentang cinta yang datang perlahan
Membuatku takut kehilangan
Ku titipkan cahaya terang
Tak padam di dera goda dan masa

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Semoga terhibur.. OO ya kalo nak download klik sini k... Dengar dan layan lagu ni... Aku harap korang terhibur.. Kla memandangkan esok cuti hujung minggu, aku nak ucapkan selamat berhujung minggu kawan2.. Buatlah aktiviti2 yang berfaedah.. 

2 comments:

  1. Kak Yana...I Loikkkk this song..tiap mlm sblm tdo mst dgr lagu ni...keh3

    ReplyDelete
  2. Perghh bley tahan gak minah nih yek... jiwang2 sblm tdo..haha

    ReplyDelete