Pages

Sunday, January 29, 2012

Syukur Alhamdulillah

Assalamualaikum.... Syukur ke hadrat Illahi aku dapat melalui hari ini denhgan baik... Apa yg aku buat ri ni?? hmm mcm biasalah pagi2 pg pasar.. cari ikan, sayur, buah2an dan lain2 keperluan... Pas lik umah wat lah kerja rumah menyidai kain  baju...hehe 
ANAK AKU YG CUTE.. (^_^)v
Pas tu aku suapkan anak aku makan...oo ya before g pasar aku masakkan bubur tuk anak aku nih.. Tengahari mak aku yg masak..hehe sebab tu aku dapat suapkan anak aku..hehe Selesai jek main2 ngan anak aku, anak aku kepenatan dan tido dgn nyenyaknya...apalagi time ni lah aku dapat buat kerja2 yg lain.. Aku dok berdiri iron baju suami aku..kemas2 baju, kemas2 bilik dan lain2...
Xlama pastu cik suami aku call amek dia kat Larkin... ape lagi pas amek jek g la jusco bukit indah.. buat ape?? aku jumpe bakal penyewa rumah aku.. rupanya dia keje satu company dengan aku cuma lain department jek... kebetulan... So, malam ni aku nak layan AJL.. sape la yg menang malam ni kan?? sama2lah kita tgk...tapi sebelum tu siap2 lah solat dulu yek... =D SELAMAT MENONTON

1 comment: