Pages

Wednesday, January 25, 2012

Deodorant & AntiPerspirant Roll-On

Salam semua.. Kat sini aku nak share lagi satu produk Amway iaitu deodorant & anti perspirant roll-on. Produk ni sangat berkesan kepada pengguna2 yg dah cuba... Roll-on ni sesuai untuk semua lapisan masyarakat tak kira usia.. kepada sesiapa yang aktif sukan pun lagi bagus kalau pakai roll-on nih... anda akan berasa lebih selesa..
Masih ragu2? apa kata anda cube sendiri... aku ada try gak roll-on nih.. memang selesa lah... Harganya RM21 per unit.. Mahal?? Pada aku xla mahal mana pun dengan kualiti yg kita akan dapat... Sangat berpatutan dan berbaloi2.. roll-on ni tahan sampai 3 bulan kalau pakai hari2... Macam mana nak dapatkan?? OOo senang jek.. hubungilah aku... aku akan dapatkan roll-on ni untuk korang...Senang bukan? Jadi apa tunggu lagi orderlah sekarang... Selamat mencuba... Sekian..

No comments:

Post a Comment