Pages

Monday, January 16, 2012

Makan Lagi

Hari ni turn aku plak tuk belanja kawan2 aku makan.. aummmm hehe Tempat telah dipilih oleh birthday girl hari jumaat hari tuh... Dia suka makan kat Jo asam pedas.... Alahai hari ni 2 kedai jek yg buka.... jd xla penuh sgt... parking kete tepi jalan jek.... Lauk dah xbanyak sgt dah... tapi boleh la lagi tuk aku n the gang makan...

Apa menu hari ni??? Hari ni asam pedas ikan kerisi, asam pedas ikan sembilang, ayam merah, sayur kobis, rojak dan ulam-ulaman... Nisa' plak nak makan mee bandung jek... Kalo korang nak jamu mata.. sila-silakan lah yek kat bawah nih..

SAYUR KOBIS GORENG

ASAM PEDAS KEPALA SEMBILANG
AYAM MASAK MERAH
ROJAK

ASAM PEDAS IKAN KERISI
ULAM-ULAMAN
Hmm mee bandung jek td lupa nak snap =( huhu... xdapat la nak share kat cni... xpe2 maybe lain kali.. Org2 kata mee bandung kat situ sedap jugak..jd next time aku nak rasa untuk buktikan kebenaran dakwaan org ramai tuh...hihihi
Yummy makan sudah, air jek belum cerita... air yg menarik macam biasalah air three layer tea.. dan kali ni aku try air baru yg aku perasan ada kat ctu adalah air durian belanda.. so, aku orderlah utk k loha n aku... Jom layan air kat bawah nih.. jom jom jom...

SODAP AIR NIH

AIR DURIAN BELANDA
Wahh lepak melantak dan mencekik rasa kenyang yg tak terbendung lagi..hehe jangan ngantuk lepas ni sudah... kalau tak mau kena hentam sama boss....hehe Hopefully lepas ni dapat lagi aku makan2 ngan kawan2 aku... Semoga Allah murahkan lagi rezeki aku... amin...

1 comment: