Pages

Thursday, January 12, 2012

Dating ngan Cik Suami

Hari ni suami aku kerja kat Kota Iskandar jek... Jadi adalah peluang aku nak date ngan dia..yahooooooo dah lama x g dating berdua rasanya... lama betol...hehe masing2 busy dgn komitmen masing2.. Kadang2 nak berbual2 pun xde masa sangat... Suami aku ni kuar kerja selalunya sebelum kul 7 pagi.... Balik kerja plak dalam kul 8 malam gitu... Penat kan....
Tapi tadi dapatlah kuar date g makan kat kedai Joe asam pedas... Wow...kitaorg makan cam makan 4 orang...hahahaha Nasib baiklah suami aku nih ok jek...nak makan..makanlah... buat ape nak malu bukan buat salah pun kan..hehe Menunya xla banyak tapi harga boleh tahan lah jugak... Asam pedas kepala ikan merah satu... Asam pedas ekor ikan jenahak aka Unggar satu... Rojak satu... Sayur kailan+cendawan.... Ulam-ulaman (timun jek) ngan sambal belacan.. Yuhuuuuu banyaknyerrrrrr...hehe

Minuman plak aku bedal air asam boi... Suami aku plak layan air durian belanda ais... mengancam gak air suami aku tuh.... mcm bulan puasa plak bile minum air tuh.... Aku ngan suami dah tak peduli dah kalo org nak chit chat pasal aku ngan suami aku... Yg penting aku ngan suami aku happy n kenyang..hihi (nampak sangat banyak makan) (^_^)V Alhamdulillah...semuanya dapat dihabiskan dengan jayanya.... So, duit yg kuar dalam RM38 utk duaorg makan...hehe (melantak ke makan nih) haha Nasib baik suami aku kerja jauh sket kalo hari2 macam nih...mau jadi belon..hahaha Ape2 pun terima kasih tuk suami sebab sudi makan tengah hari ngan aku hari ni walaupun dia berpeluh2 menahan panas kat kedai makan tadi =D.... Thanks so much!!!

No comments:

Post a Comment