Pages

Monday, January 2, 2012

Nasi Ayam Penyet

Salam semua.. Rasanya dah lama betul tak menulis kat blog ni.. Al-maklumlah banyak betul perkara yang berlaku pada minggu2 akhir 2011 ni... OO ya masa sebelum krismas tuh 23 Dis aku cuti g la jalan2.. x g mana pun sebenarnya.. Plan nak kemas baju je tuk g holiday tapi bosan then kita g la jejalan kat Angsana je.. Cuci mata..hihi

Time lunch tu kita g la makan kat restoren baru kat tingkat 3 (atas Kenny Rogers Roasters)... Inilah dia restoren tuh... Tak tahu la restoren ni baru lagi or dah lama.. hehe dah jarang g angsana la katakan




Hmmm menu kat sini banyak yang ala2 indon gtu.. Antaranya nasi ayam penyet, nasi lele penyet, nasi udang penyet, bakso, gado2 dan banyak lagi... Tak abes plak kalau aku tulis kat sini... Aku try la makan nasi ayam penyet kat situ.. Harganya dalam RM7 jek.. Tapi oklah kot sbb ayam besar 1/4 ayam... kenyang sangat makan..


Then air yg diminum plak time nih air fresh orange, tea o suam and cendol.. Alangkah indahnya kalau dapat tangkap gambar untuk semua air tuh...hehe aku ngan adik aku dah tak menyempat nak minum jadi dapat snap air cendol jek...haha Inilah gambarnyerr.. Menarik bukan tapi air yg ni cam x best sgt sbb santan dia ada bau sket..maybe pakai santan kotak... korangtry la air lain...


Yum yum yum kenyang betol perut time nih... Nak g BADAN bookstore plak pas ni tapi dah xlarat sangat nak jalan....hehe anak aku dah tertido dah time nih.. penat gak dukung dia.. Stroller kat kete yg suami aku bawa jadi xdapat nak tolonglah..kene la dukung..hehe

No comments:

Post a Comment