Pages

Thursday, January 12, 2012

Siti Nurhaliza Premieres on HISTORY™ & HISTORY HD

Salam semua.. Semalam tonton Astro 555 tak??? Hmm aku memang ler layan sajian astro time tuh sebab aku memang minat giler ngan dato' siti nurhaliza tuh... Dari awal pembabitan dia kat dunia seni ni aku dah follow dah....hehe pantang ada show siti kat tv mesti aku tunggu... Rancangan semalam adalah rancangan Siti Nurhaliza on History.. tu yg aku layan tuh sempena ulangtahun kelahiran siti yang ke-33 tahun 2012 nih =D

 
Aku sebenarnya dari dulu tertarik dengan personaliti siti nih... aku berpendapat dia ada prinsip dan jati diri yg boleh aku jadikan contoh... personaliti dia sangat menarik.. bak kata siti "kita tak mati dek kejian org dan tak perlu hidup dengan pujian org".. Yang penting kita tahu arah mana yg menjadi pilihan kita...

Bangga aku tengok kejayaan siti yg tak putus2... time lagu jerat percintaan dulu, aku darjah 6... asek dok dgr radio jek sbb suka kat siti.. nasib baik mak aku pun suka la jugak kat siti nih... adalah geng nak tgk tv time org lain nak tgk citer lain..hehe ape2 pun aku mmg respect kat siti...mcm2 yg dtg kat dia tapi dia tetap cool walaupun mybe ada perkara yg menyiat hati, dia tetap tabah dan sabar dalam menempuh dugaan yg dtg...
Sangat manis dan elok budi pekerti siti nih... yg penting aku memang suka kat dia lah.... xkiralah org nak kata apa... dulu2 aku suka tengok dia sbb bile tgk muka siti nih leh wat aku senyum sbb dia memang sangat manis.. (^_^)V Brg2 aku banyak yg bertemakan muka siti dulu2...hehe kegilaan aku agak tinggi masa tuh.. haha
Asal ada siti jek aku simpan, tunggu , tengok n apa2 yg berkaitan pun akan aku ingat..waduhhhh parah gak aku dulu... Tapi skrg ni suka mmg suka tp leh la control sket =D
Banyak gak wallpaper dia yg aku kumpul.... hmm ape2 pun kejayaan siti nih boleh dijadikan batu loncatan untuk semua... walaupun tak berapa berjaya dalam bidang akademik, siti telah membuktikan bahawa dengan keazaman yg kuat dia boleh berjaya jugak... Semoga aku boleh berjaya mcm siti suatu hari nanti... Insya'Allah.
Semoga yg baik aku boleh jadikan tauladan dan yg kurang baik akan aku jadikan pedoman untuk melangkah ke depan... 


Sekian untuk kali nih.... Semoga yg terbaik menjadi milik aku dan keluarga....

No comments:

Post a Comment