Pages

Monday, December 12, 2011

Pusat Sains Negara

Perghh diam tak diam dah bulan December la.. Teringat plak aku setahun yg lalu... time2 cam ginilah... kitaorang jalan g Pusat Sains Negara kat KL.. Masa tu seingat aku, aku baru tahu yg aku pregnant...hehe larat lg tuh jalan jauh2... Nak dijadikan cerita time smpai tuh parking punyalah penuh.. kitaorang pusing dua kali tapi tetap penuh.. Last2 parking kat seberang jalan kat area Security Commission punye tempat..fuh fuh fuuuh mengayuh gaklah aku jalan.. nasib baik cik suami ada...dapatlah dia tolong bw handbag aku..hehe terima kasih cik suami.... kurang lah sket bebanan yg ada utk dipikul...
Jalan2 smpai aku mengah...aduhhh nmpaknya aku kene rest kejap kat registration kaunter..haha semua kena tggu aku...kesian2... maaf semua...
Macam-macam yang ada kat pusat sains nih... apa kata tgk gambar-gambar kat bwh nih... nak cite panjang sgt... =D

LANDSKAP


Mula-mula masuk kita akan nampak ikan yg sangat banyak... Jom kita tgk ikan2 yang ada... rasanya korang mesti teringin nak tgk cik ikan semua nih..

IKAN NI NAK SEMBUNYI KOT...TAKUT NGAN AKU..HEHE



IKAN2 NI PLAK 2 WARNA JEK.. CANTIK!!!

Ikan2 memang banyak tp xde la setiap ikan tu aku amek gambar...kang penuh plak kamera... Cantik ikan2 nih... kalola aku dpt letak derang kat umah aku mesti menarik...hehe tapi mesti bau hanyir...hahahaha


APA NAMA IKAN NI EH??
YANG NI PLAK WARNA AGAK MENARIK

Cantik2 cik2 ikan semua.... semoga dapat melahirkan anak2 yg cantik jugak (^_^)V weeee

SI IKAN JINGGA

IKAN APAKAH INI??


Itu gambar ikan...ni gambar kitaorg ngan ikan plak..yeyyyy

NI ADIK AKU - CIK NADIA

AKU YANG DAH AGAK TUA...UHUK UHUK...

BERSAMA CIK SUAMI TERSAYANG

 Lepas jalan2 tgk ikan, kita beramai-ramai masuk ke dalam .. agak sesak gak.. maklumlah cuti sekolah... macam2 ilmu baru yg aku dapat time nih.. sangat menarik... Waaa kebetulan ada pameran dinosour kat dalam... apa lagi, kita org g la tangkap dinosour tuh guna kamera...hehe bnyak gak dinosour kat cni tapi ada 3 jek kot yg boleh gerak2 and ada bunyi.. kalo dah ada bb time nih mesti xleh bw... takut nangis jek nnti sbb takut..hihi


NADIA DAN DINOSOUR NYE....
TINGGI N BESARNYA DINOSOUR NIH

WAAA NGAN FAMILY TERSAYANG
Yang lain2 ni adalah sikit2 gambar dinosour yg aku or adik aku amek.. sila layan....
BUNYI DIA SANGAT KUATTTTTTT!!!!

SETELAH PENAT MENJERIT..HEHE
















Hmmm menarik bukan?? (perasan plak).. Oklah kepada sesiapa nak bawa kanak2 untuk belajar dan menambah ilmu pengetahuan tentang haiwan yg besar2 nih... macam-macam ada...(pergh macam iklan astro la plak..) (^_^)V


PANTULAN AJAIB

APAKAH INI??

TING TING TING PANTULAN CERMIN

BOLEH JAWAB KER

BACA-BACA

KUASA YG SANGAT LUAR BIASA
Enjoy sangat2 walaupun termengah2... pastu time nak balik ingatkan nak beli aiskrim  kat luar...perghh sampai sold out plak.. kaya2 penjual aiskrim hari tuhh... banyak rezeki dia... Setakat ini dahulu yg aku nak kongsikan... sampai jumpa lagi.. daaaa


No comments:

Post a Comment