Pages

Tuesday, December 20, 2011

Penangan Filem Ombak Rindu

Salam semua... huhu hari sabtu lepas aku, cik suami and adik aku yg sorang ni p la layan cite ombak rindu kat pawagam....hehe ramai gak org2 opis yg tengok.. xsangka plak sbb pg2 lg org dah ramai nak tgk cite ni.. Aku booked guna online jek.. Skrg dah senang xyah la nak q panjang2... debit kad pun boleh.. Inilah tiket aku.. dapatlah dok seat G5, G6 dan G7.

TIKET WAYANG KAMI
Hmmm sangat sedih... sedih n dapat rasa kesedihan izzah yang tak bersalah tuh.. haris pun sangat best bile tgk dia menangis bila nak pujuk izzah.. perghh terharulah mamat tuh leh nangis...so touching... Sape2 yg belum tgk..sila lah layan... memang best lah.. tapi jalan cerita ada lain sikit lah ngan novel... tapi so far oklah nak buat movie kalo nak sebiji cam dalam novel bape jam baru abes cite tu kan?? (^_^)V

Aku tgk cite kat tgv tebrau tapi yg xbestnyerr pawagam tuh ngah wat renovation.. jdi xdpt la nak amek gambar banyak2 kat poster or poster2 cerita kat ctu..aduhhh
Ape2 pun dapatlah snap 2 gambar 

NGAN ADIK AKU _ CIK NADIAH


BERSAMA SUAMI TERCINTA
Actually, suami aku ni terjebak jek ngan kitaorang layan cite nih.. Nasib baiklah dia kata movie ni ok n best la gak.. hati kaca gak suami aku nih..hehe Lepas menonton wayang kita pun pergilah food court arena.. minum air longan ngan bandung 'c' spesial.. inilah gambar yang terhasil tapi gambar makanan lupa plak nak amek..hehe dah lapo sgt lupa semua..kihkih kih..

AIR LONGAN & AIR BANDUNG 'C' SPECIAL

Bile dah kenyang cuci la mata kat jusco.... agak2 dah penat ape lagi joooom balikkkkk.. hehe ape2 pun memang best ri ni.... Tahniah tuk Maya karin and Aron Aziz sebab dapat bawa watak hero n heroin dengan jayanya...


Hanya sampai di sini sahaja
Kisah cinta kita berdua
Tiada daya selamanya
Terhenti di sini
Biar ku pujuk hati ini
Merawat rinduku sendiri
Setelah aku kau lukai
Sedangkan kau tahu
Kasih aku hanyalah untukmu
Tiada lain dalam diriku
Takkan berubah
walau dipisah laut biru
Cinta aku hanyalah untukmu
Tak pernah goyah
Tak pernah jemu
Takkan terpadam dalam hatiku
Ia milikmu.. percayalah
Mungkin sudah suratan kita
Terpisah sebegini saja
Pasti di suatu hari nanti
Ku jejak bahagia…

Sekian dan sampai jumpa lagi... (^_^)V

No comments:

Post a Comment