Pages

Thursday, December 8, 2011

Nasi Dagang

Salam semua...

Hari ini saya nak kongsi apa yang mengisi perut saya pagi tadi.... Yum yum... Pergh pg2 sy dah telan nasi dagang berlaukkan ayam kari... Nasi ni dibuat oleh Mak K Kam... manakala yang jual plak K Kam sendiri... nasi dagang ni dibalut dgn kemas oleh daun pisang yang lebar..hehe sebab tu la saya tertarik nak beli kat pantry pg td...waduh waduh... Inilah dia apa yang dh dihadamkan oleh perut saya... sila saksikan dengan mata anda sendiri.. menarik bukan??? Teh tarik pula menjadi penghilang rasa haus...

Teh Tarikh + Nasi Dagang

Hmmm nak tengok isi dalam daun pisang tu tak??? Haaaa ni lah hasilnya...yummy..... Pergh kenyang tak ingat kalo makan sorang nih... ape lagi sy bglah jiran sebelah saya nih Cik Hafizah mkn sikit...hehe kurang sket lemak dlm badan (ye ke bley kurang????) hehe 
Kalau nak beli, boleh lah dapatkan di pantry dengan harga RM3 sebungkus... Rasanya boleh tahan, kuantiti sama dgn harganya... berbaloi-baloi..... =D
Nasi Dagang

Apa macam teringin nak makan tak???? Jom kita jalan2 cari makan.... smpai jumpa lg... daaaa

No comments:

Post a Comment