Pages

Tuesday, December 20, 2011

@ Klinik Tampoi

Salam semua.. Semalam aku cuti.. Aku cuti sebab nak hantar baby aku g klinik checkup n inject Hepititis B.. Pagi2 lagi aku dah bangun.. baby pun terpaksa aku kejutkan.. kesian..kesian.. tapi nak wat camner aku xmo lambat sangat sampai turn aku nnti... Perghh dah la hujan tak henti2 semalam sejukkkk... cian kat baby... Hari2 yg lepas dah puas untuk aku jadikan pengajaran.. Datang2 dapatlah nombor dalam 40 terawal.. ok ler tuh..

LOKASI KLINIK TAMPOI
Bila nak letak kad jek aku tgk lampu n kipas area kaunter tak hidup jadi bergelap la sket ala-ala blackout gitu.. Jadi aku duduklah kat area depan bilik 4 kat ctu ada lampu n kipas yg menyala... Adik aku lapo plak jd g la kaunter balik nak beli roti tetiba gelap elita lagi...waduh mcm mana no nak gerak nih... haha rupanya ada masalah ngan elektrik derang ni.. jadi memang agak bergelap la sket depan kaunter tuh...hmm pengalaman baru lagi..hehe

Bile la nak gerak no aku nih.. bilik 2 ok dah nak masuk bilik 4 ni menunggu lagi.. Nurse yg kerja plak asek keluar masuk jek bilik tuh bila nak siap nurse kalo tak fokus..adoiii penat menunggu baby pun penat sampai tertido2... siap bley bangun lagi tuh... hehe
Last2 dapatlah gak masuk.. kali ni nasib baik aku dapat ngan sister.. jadi details la sket n aku bley tanye ape2 yg aku kurang pasti.. Alhamdulillah terubat la luka aku menunggu tadi...hehe 

Time tunggu turn nak inject plak aku baca Bismillah jek tuk anak aku sorang nih...biar dia kuat sket.. cian gak mula2 dia ingat nurse tu nak main2 ngan dia.. time kene inject perghhh merah sungguh muka anak aku... bile dia nangis wat aku sedih jek... Aku memujuk la ngan penuh kasih sayang...hehee Alhamdulillah lama2 dia lupa sakit td.. So, ape lagi boleh lah kita jalan2 lagi... ahahaaha (^_^)V

No comments:

Post a Comment