Pages

Friday, September 14, 2012

Marhaban Ya Marhaban 2012

Salam semua... Bertemu lagi kita pada hari ni.. Aku ada banyak cerita nak dikongsikan bersama... Jadi aku teruskanlah usaha aku untuk menaip dan mencoretkan ayat-ayat kat blog aku nih.. Kadang2 best gak kan dapat luahkan apa yang ada dalam kotak fikiran nih.. i like!!!
Semalam merupakan malam terakhir pusingan marhaban untuk tahun 2012 nih... Alhamdulillah, aku ikut dan join setiap hari walaubagaimanapun aku xdapat pg satu hari tuh pun disebabkan hujan.. maklumlah aku bawa anak kecik... Jadi payah pulak nak jalan2 kan?? so, aku cuti ler..hehe bukan nak ngelat tau..
Ahli-ahli marhaban
Bangun semua - nak start selawat nih
Nak pulak anak aku ni ngan kawan sek rendah aku nih
Kawan sekolah rendah.... dekat 7 tahun tak jumpe..
Sampai turn umah mak aku hari Rabu lepas.. Perghh ramai la plak.. Aku half day jek hari tuh sebab nak tolong mak aku buat preparation.. Cian gak kat mak aku sebab dah la sorang2 then jg anak aku plak tuh... hehe Lik jek keje terus aku g Kipmart utk cari brg2 yang berkaitan... Pinggan dan mangkuk polystyrene bley plak habes... terpaksa aku beli pinggan kecik jek.. Hmm kalau org xtau mesti kaat kitaorg ni kedekut kan??haha ini semua sbb kedai dah xde stok dah..punyerlah ramai yg dtg beli sampai habes semuanya...
Meriah gak malam marhaban umah mak aku tuh... happening.. kadang2 sayu pun ada sebab ayah dah xde lagi... kalau ada mesti lagi best... Kitaorg sediakan makanan yang simple2 jek... Antara menu malam tu ialah....jeng jeng jeng...tgk gambar kat bawah yek...
Bihun Singapore
Karipap Kentang
Kuih Cara Berlauk
Kacang Kuda Berempah
Jambu Batu dan pasangannya asam boi
Roti Jala
Kari Ayam
Lada Jeruk (First time aku buat tau!)
Halua Nenas...manissssss
Jeruk buah-buahan
Aku berterima kasihlah ye kepada semua yang datang memeriahkan marhaban kat umah aku... Semoga Allah membalas keikhlasan semua.. Insya'Allah.. Semoga kita dapat berjumpa lagi pada tahun hadapan.. Semoga Allah meredhai segala kebaikan yang kita lakukan..amin

No comments:

Post a Comment