Pages

Friday, September 14, 2012

Lagu - Picisan oleh Nubhan

Salam semua.. Macam biasa sharing is caring kan?? So, aku nak share lagu baru dari Nubhan pulak kali nih.. Aku rasa lagu boleh hits tak lama lagi... So aku share la ngan korang semua kat sini.. Semoga terhibur ya???
Usahlah kau ucapkan selamat tinggal kepada diriku, apa gunanya
Perlukah kau rasmikan sesuatu yang telah hancur dan berkecai
Ku tak perlu simpati darimu hanya membunuhku
Yang aku mahu hanyalah cintamu yang menghilang kian padam
Yang aku mahu kau seperti dulu mencintaku
Tak perlu kau memohon kemaafan dari diriku sebelum kau pergi
Ianya tidak mungkin hentikan barah dari luka yang kau tinggalkan
Ku tak perlu simpati darimu hanya membunuhku
Yang aku mahu hanyalah cintamu yang menghilang kian padam
Yang aku mahu kau seperti dulu mencintaku
Ku sangka cinta adalah pelangi di penghujungnya tertimbun timbunan permata bahagia
Namun hanyalah dongengan dari bermulanya dipesankan dari pujangga picisan
Yang ku mahu cintamu yang jauh menghilang dan kian terpadam
Yang ku mahu

Kalau nak download kat link yg aku bg nih...http://jiwang.org semoga lagu ni dapat melayang halwa telinga korang..hehe take care (^_^)V

1 comment: