Pages

Tuesday, September 11, 2012

Lagu - Lepaskanlah oleh Wanna Ali

Salam... hari ni aku nak share lagu  yang aku terdengar kat radio..hehe  Actually lagu ni dah lama gak la kuar tapi aku baru teringat nak share... Lagu ni cam senang nak layan rentak dia sebab sentimental gitu... Hmm korang mesti pernah dengar.. Wanna yang nyanyi.. So layan lah yek.. aku bagi lirik lagu kat sini... Link aku bagi kat bawah k...
 Ku jadi tidak tentu arah, entah apa yang ku kuatiri
Sejak terjadi cerita itu. cerita itu
Makan minum ku dh tak terjga
Asyik memikirkan tentang kamu
Mungkinkah benar mengapa ku tidak menyedari
Lepaskanlah lepaskan semua, tiada makna jika bersama
Dalam hidupku oh setiap hari
Yang kita pasti ada masalah
Lepaskanlah lepaskan semua, tiada makna jika bersama,
Dalam hidupku oh setiap hari yang kita pasti ada masalah, dengannya
Ku jadi tidak tentu arah, entah apa yang ku kuatiri
Sejak terjadi cerita itu. cerita itu

Lepaskanlah lepaskan semua, tiada makna jika bersama
Dalam hidupku oh setiap hari
Yang kita pasti ada masalah
Lepaskanlah lepaskan semua, tiada makna jika bersama
Dalam hidupku oh setiap hari yang kita pasti ada masalah, dengannya 

Sila klik link disebelah untuk memuat turun lagu ni k... http://www.takemp3.com/mp3-wanna-lepaskan-free-download-Lyrics.html Dah download?? dah dengar?? so ape komen anda?? Selamat melayan lagu ni k...

1 comment: