Pages

Friday, September 7, 2012

Istikharah Cinta (Kau Yang Terindah OST)

Salam semua... Ada lagi lagu yang aku nak share ngan korang nih... Lagu ni lagu nasyid actually tapi aku suka lagu ni... Korang cuba hayati lirik dia... mesti korang boleh feel sesuatu yang aku rasa...(kalo bolehla kan) hehe... Korang bolehla layan lagu ni k.. Kalau rasa nak download boleh klik link yang aku bg ni k.. http://www.4shared.com/mp3/-JIYnoMp/sigma-istiqarah_cinta.htm Semoga terhibur dan dapat menghayati lagu ni dengan baik... Hmmm citer Kau Yang Terindah ni memang pandai cari lagu yang sesuai dengan cerita ni lah.. pergh kebanyakkan lagu aku dah tahu..maybe nnti ada lagu baru aku share lagi kat sini k... OO ya, penyanyi lagu ni adalah Sigma.... sape tuh?? Korang bley google k..
Bersaksi cinta diatas cinta
Dalam alunan tasbih ku ini
Menerka hati yang tersembunyi
Berteman dimalam sunyi penuh do'a

Sebut nama Mu terukir merdu
Tertulis dalam sajadah cinta
Tetapkan pilihan sebagai teman
Kekal abadi hingga akhir zaman

Istikharah cinta memanggilku
Memohon petunjukmu
satu nama teman setia
Naluriku berkata

Dipenantian luahan rasa
Teguh satu pilihan
Pemenuh separuh nafasku
Dalam mahabbah rindu

Diistikharah cinta..

Amacam??? Dah dengar??? Lagu ni ada dalam cerita slot akasia tu kan??? Hmmm sedih la bila tengok cinta orang pada seseorang tak kesampaian tapi sesekali terfikir gak, tak semua yang kita inginkan boleh kita dapat...dan kadang2 kita perlu korbankan sesuatu untuk orang lain jugak tapi kene ingat jangan sesekali korbankan MARUAH DIRI okey?? (^_^)V


No comments:

Post a Comment