Pages

Friday, September 14, 2012

Lagu - Aku Yang Berdosa Oleh Shahir

Salam Kawan-kawan dan teman-teman semua.... Memandangkan hari dah petang dan esok semua akan bercuti berhujung minggu aku nak bagi satu lagu kerohanian  yang dinyanyikan oleh Shahir.. lagu ni dapat menyentuh hati aku lah.. maklumlah kita ni semua manusia memang tak lepas daripada melakukan kesalahan kan?? 
Cuba korang teliti lirik lagu untuk lagu nih.. 
 Sejauh mana langkah ku di sana
Aku melupakan Mu
Seluas mana kau beri padaku
Masih ku angkuh pada Mu

Segalanya dusta
Gelap menggaburi ku

Ya Allah, apa yang bisa
Ku tebus kepadamu
Atas dosaku

Ya Allah, hina terasa
Biar ku bersujud
Untuk ke syurga Mu

Korang pun mesti jatuh hati dekat lagu nih.. Lagu ni tak terlalu cepat or lambat.. Sesuai la dengan jiwa aku.. kalau nak cari, nak dengar n nak download g link ni k.. http://www.takemp3.com/mp3-02-Aku-Yang-Berdosa.html..  Semoga segala yang baik kita jadikan amalan dan yang kurang baik kita jadikan tauladan untuk kita terus maju kedepan sebagai seorang yang lebih matang dan berani menghadapi segala kemungkinan.. Di mana ada kemahuan di situ pasti ada jalan... Percayalah Allah sentiasa bersama2 dgn kita...

No comments:

Post a Comment