Pages

Sunday, May 6, 2012

Cuci Mata

Salam semua.. Fuhh memang lama betol aku tak menulis nih.... hmm oo ya korang tau tak pesta konvo kat utm dah start . Tapi kecik jek. Rabu last day. So sesape yg berminat nak pergi, jangan tangguh2 lagi..serbu cepat2 kat khemah yg korang suke...wee =)
Alhamdulillah, aku dah sampai tadi. Dapatlah aku cuci mata sket2..haha.. Memandangkan orang yg sangat ramai, anak aku kepanasan...kesian sungguh...terpaksalah anak aku ni melayan ibu dia..haha Menarik gak lah...aku ni kalo xbeli pun suke jek menyibukkan diri aku kat khemah2 tuh.. hehe
Aku ni kalo xde hal, bley jek round satu kawasan n tetiap khemah aku masuk...hmm ape aku tengok pun aku xtau....layankan aje.. nasib baiklah mak aku ni sporting gak...
So, kalo de masa korang meriahkanlah majlis yg ada kat utm tuh.... (^_^)V

No comments:

Post a Comment