Pages

Monday, May 14, 2012

Simply Siti

Salam semua.. Lamanya aku tak menulis apa2 kat blog aku nih.. Rindu serindu-rindunya... hmm hari ni aku ada semangat nak menulis.. actually banyak jek nak tulis tapi masa terluang tak dapat na dicari lah plak... sibuk gak lah bulan lepas n bulan nih...

Hari ni aku nak cerita yg aku ngan kawan2 telah menempah barang2 simply siti bulan lepas. Ada promosi masa nih, ape lagi aku ngan kawan2 ameklah kesempatan nih..harga murah sket sebab simply siti menyambut ulangtahun yang kedua hari tuh..hehe
Apa yg kita orang beli??? banyak..cuba tengok gambar kat bawah nih..
Hmm aku berpendapat produk yg dato' siti keluarkan nih ada kualiti..yang penting dijamin HALAL.. rasa teruja sebab aku ngan kawan2 minat kat siti then dapat guna produk yang dihasilkan.. woowwww puas hati gitu...
Nilah kotak penghantaran hari tuh...
 Antara barang2 yang dibeli adalah seperti berikut:
  • C Bright Simply 5 Cream
  • C Bright Exfoliant
  • C Bright Dual Serum
  • Gorgeous Lip Color - Sutramaya
  • Simply Soft Loose Powder Deep Beige 03
  • Simply Auto Eye Brow Liner
  • 4 Multi Eye Color - Tahajud Cinta
  • 4 Multi Eye Color - Pancawarna 03
  • Simply Eye Color - Set Awesome
 OO ya aku nak amek kesempatan nih untuk ucapkan terima kasih kepada Hisyam aka Ebot sebab bersusah payah untuk membantu kitaorang dalam proses pembelian hari tuh.. Terima kasih daun keladi lain kali tolonglah lagi yek..haha

Sesape yg nak cuba produk simply siti ni, aku syorkan lah sangat2.. Insya'Allah, kalau kita percaya, kita akan beroleh hasilnya.. Semoga dato' siti lebih berjaya dan dapat mengeluarkan lagi produk2 yang lebih dan boleh memberi manfaat kepada orang lain.

No comments:

Post a Comment