Pages

Monday, June 4, 2012

Sahabat ~ Kenangan Terindah

Salam semua.... Dah dua minggu aku tak menjenguk blog aku nih.. Kekangan masa yang agak banyak untuk aku menulis... Dan selama itulah aku mencari idea untuk aku menulis lagi.. Sampai saat ni belum lagi idea datang... Sedang mencari-cari aku terfikir sesuatu.. hmmm aku nak cite la time aku start keje dulu..
 
 Dulu2 time tuh sekitar tahun 2006 aku start keje ngan satu syarikat ni... Masa tu kat division aku ada bape org jek kalo nak dibandingkan ngan sekarang... maklumlah department baru...org pun tak ramai lagi... Time ni memang banyak bende gak aku belajar secara langsung mahupun tak langsung.. Pengalaman pahit manis banyak gak yg mana baik aku jadikan tauladan dan terus mara ke depan tapi yg pahit tuh semuanya aku telan sorang2..huhu dan aku jadikan cabaran untuk aku buktikan kemampuan aku.. "Kita adalah apa yang kita fikirkan
 
 
 
 
 
 
 Perjalanan hidup kat office makin lama makin mencabar tapi Alhamdulillah semakin ramai kawan2 dan semakin ramailah yg berkongsi ilmu dan membantu.. Kawan2 aku yg first skali aku kenal adalah team2 YES first batch.. Mereka adalah 15 org kwn2 yg sangat best utk aku ingati... Antaranya Muz, K Yan, Ira, Hajar, Suraya, Shira, Aida, K Syikin, Zana, Aman, Shaiful, Khalifah, Nuar, Nizam dan Ranjini.... Rasanya tu jek yg ada time tuh kalau aad yang tertinggal maaf yek pada yang berkenaan hmm tak sengaja la tak ingat..
Banyak gak aktiviti aku n the gang time tuh... Beriadah sudah pasti...sebab tu aku dulu kurus la gak kalo nak dibandingkan sekarang nih... aku aktif gak main futsal... Walaupun tak reti sangat tapi boleh lah jadi "striker" untuk team aku..hehe entah ye entah tak aku nih... Ape2 bolehlah tanya kawan2 aku yg lain... betol ke tak... hahahaha... suprise..
 
 
Hmmm thanks ya kawan2 sbb sentiasa ada time aku senang dan susah... Hopefully perkenalan kita semua nih akan berkekalan lah hendaknya.. Segala memori pahit manis akan sentiasa tersimpan kemas dalam kotak fikiran masing2... Love u all.. "United We Stand".. Walaupun yg masih kat sini tak semua ada lagi tapi kenangan yg lalu masih lagi berlegar2 kat cni...yeayyyy!!!!Dan sekarang ni, kawan2 pun makin ramai dari YES gak... hmmm kalau nak tahu aku kenal suami aku pun kat sini lah..hehe SWEET memory... kalau dah jodoh tak kemana.. (^_^)V

No comments:

Post a Comment