Pages

Thursday, June 21, 2012

Menerokai Site

Salam semua.. Selamat Hari Khamis... Alhamdulillah kita masih lagi diberi peluang untuk bernafas lagi pada hari ni.. Syukur ke hadrat Illahi.. Semoga hari aku penuh dengan kebaikan...
Sedang kusyuk mencari gambar2 site, aku terjumpa la plak gambar time aku mula2 keje dulu... Masa tu adalah g site ptg2... Aku g ngan Farique, En. Nazri and pak guard.. Korang nak tahu tak ape yg aku rasa menarik time nih.. Meh sini aku cite..
Bayang2 aku ngan En Farique
Mula2 g site sbb nak snap gmbar progress tapi pas tu jadi adventures sket sbb kitaorg mendaki bukit yg ada kat ctu... Yg tak tahan nyerr time tu aku pakai baju kurung jek..hehe tetibe bley sampai puncak bukit.. memang dahsyat.. kebaboomm!!! Aku nak cite banyak pun macam korang tak paham nanti... Jom la layan gambar yg aku smpat snap... Layannnz...
Di atas bukit Fasa 2
Kenangan dengan APM (En. Nazri)
Nampak tak PTP yang jauh tu...betapa tingginya tempat kitaorg berdiri time nih
Kenangan dan pengalaman yang sangat beharga
Orang kuat sedang berdiskusi
Sekian lah sahaja untuk kali ni... Semoga dengan adanya pengalaman aku nih boleh lah aku jadikan pedoman kalau nak pergi site lain kali...hehe balik umah jek penuh kain ngan kasut aku ngan tanah merah.....adoii xde keje cari keje...macam tu lah kesudahannya...
 

No comments:

Post a Comment