Pages

Monday, June 18, 2012

My Anniversary

Salam semua... Wahhh kejap jek dah dua tahun aku mendirikan rumah tangga.. Sekejap bebenor masa berlalu... dan dalam masa tu jugak lah aku dah lalui manis pahit suka duka dalam alam berumahtangga nih... Syahdu la plak... Memandangkan banyak knangan yang dilalui bersama...aku rasa banyak jugak yg perlu aku perbaiki.. Bukan mudah nak jdi isteri yg baik dan bukan senang nak jaga rumahtangga agar aman dan sentosa setiap masa...
Puteri Harbour
Almaklumlah ada kata pepatah melayu lidah lagikan tergigit, inikan pula suami isteri... Jadi memang masing2 kene saling mengingatkan antara satu sama lain.. Aku rasa kunci kebahagiaan ialah saling mempercayai...sebab kadang2 kita ni cepat menghukum walaupun belum disabitkan kesalahan lagi.. betol tak?? aku rasa itu satu lumrah kehidupan yang perlu kita akui.. Ini disebabkan oleh emosi yang tak stabil.. Kita adalah ape yang kita fikirkan.. (^_^)V
MidValley
Aku berdoa dan berharap mahligai yang dibina atas dasar suka sama suka nih dapat berkekalan ke akhir hayat kitaorang... Dah tentu kalau boleh aku nak rumahtangga aku ni penuh dengan warna warni kehidupan yang bahagia macam orang lain.. Banyak yang aku perlu perbaiki.. Insya'Allah dimana ada kemahuan di situ ada jalan.. Aku pun berharap aku dan suami mampu menjadi ibubapa yang terbaik untuk anak-anak aku nanti...Insya'Allah..
AEON
Aku nak ucapkan terima kasih kepada suami aku untuk segalanya... Maklumlah suami yang kene jaga aku dan anak aku dengan baik... Thank so much dear.. Semoga ikatan perkahwinan yang dibina ini berkekalan ke syurga..amin..

"Once a lover always a lover, true to promise right to the end,
If you have any heart to lend, lend it to an everlasting lover"

 Love forever ya.. Aja-aja fighting!!!
 

No comments:

Post a Comment