Pages

Thursday, August 2, 2012

Wedding Afzan

Salam... Berjumpa kita lagi dalam ruangan gosip2..haha mana ada gosip.. ni betol2 punyer.. Dahulu kala sebelum berpose aku ada pergi kawen kawan aku satu opis dulu...eh dia dulu keje kat tempat aku keje skrg..hmm baru betol... Sebelum pose hari tuh sempat lah dia wat majlis untuk mengesahkan diri telah menjadi suri di hati suami secara sah.. Alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar...

Hmm aku pg ngan encik suami jek.. anak?? anak aku tinggal kat umah sbb hari tuh panas sangat dan aku pun pg time org bersanding...jd..memang ramai org.. Fuh... mula2 tu cari umah pengantin...dah jumpa dah tapi parking xde.. So, kenelah parking kat area depan kedai..
Ni la gambaran tempat parkingnya
Then, jalan2 ke rumah pengantin jumpa lagi signage kawen afzan nih kat pokok.. OOpsss bukan pokok la.. tu tiang lampu... ni la yang org kata pandangan mata selalu menipu..hihi Nak tengok?? Meh tengok.. Hmmm betul la tuh afzan yang kawen.. (^_^)V
Orang punyalah ramai.. mak aii berpeluh sakan lah time ni ngan panas lagi..hehe tapi macam happy sebab time dtg ni pengantin kat depan kitaorg n paluan kompang tuh macam menyambut aku ngan suami sekali..hehe
Hmm org tengah palu kompang tuh..nampak tak??
Ramainya orang..ni baru bahagian tepi tau
Tuh dia tension adik kecik tu makan sorang2..
Bersungguh-sungguh betol abg ni makan...
Hmmm alamak lupa plak nak letak gambar pengantin....hehe Berseri2 pengantin nih.. time aku masuk dah sampai part baling membaling... baling ape?? baling gula2 ngan duit syiling..hehe xpasal2 aku terlibat sekali... time aku dulu aku tak buat bende nih... Secara tak sengaja dapatlah aku tambah duit tabung aku ... Akhirnya aku berjaya dapat RM0.30.. Alhamdulillah... Sorry eh adik2...akak dapat duit plak.. Ape2 pun meh layan gambar pengantin kat bawah nih k..

Buat Afzan dan suami, semoga dapat melayari bahtera rumah tangga dengan penuh berhemah.. Asam garam rumah tangga ada pasang dan surutnya jadi bertolak ansurlah antara satu sama lain. Yang penting kenalah setia dengan pasangan masing2 k.. Semoga yang terbaik menjadi milik pasangan pengantin nih... Bahagia dan ceria selalu ya...

No comments:

Post a Comment