Pages

Monday, November 5, 2012

Bila 'RAJIN' kuasa 3

Salam semua... sekarang nih aku nak share sket apa yang aku cuba buat.. hmm maksud aku ape yg aku dah cuba buat..hehe Masa nak raya haji hari tuh...tahap kerajinan aku memang kuasa tiga jadi aku manfaatkan semua kerajinan aku tuh utk mencuba apa2 yg aku rasa nak cuba buat... Alhamdulillah hasilnya adalah yg menjadi dan ada jugak yg perlukan latihan lagi untuk dapat kepakaran yang betol2 mantap...

Apa yg aku buat actually ek?? Aku tak buat ape pun cume buat sket ole-ole untuk balik kampung buat makan2... Sila layan gambar kat bawah yek..hehe aku buat suka2 dan kepuasan diri sendiri...
Muffin chocolate with choc chips
Inilah hasilnya...aku rasa macam terlebih bakar sbb mcm kering sket..
Ini muffin pisang.. aku tabur colour rice jd comot..huhu
Zoom in...agak tak kemas n comot..waduh waduh
Kek marble yang macam rentung...haha
Ni bahagian dalam kek..not bad la kan... sbb yg aku kalerkan terlebih bnyak..hehe
Yg ni plak aku buat kek coklat mocha kukus... tersenyum kek yg aku buat ni..haha
So, amacam rajin tak aku??haha masuk bakul angkat guna tren plak... Nasib baik cik suami komen yg positif...yeeehaaa suka suka sukaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Actually aku ada buat apam gak tapi xde polkadot aku letak filing strawberry...bolehla dimakan walaupun xselembut org lain buat... Insya'Allah ada kesempatan aku nak buat lagi...Opss buble rice coklat pun aku ada buat tau... yummy simple n easy jek nak buat..yg penting ada kemahuan..hehe ape2 pun semoga aku lebih rajin la yek... (^_*)V

No comments:

Post a Comment