Pages

Monday, July 9, 2012

Gym oOo gym

Salam semua.. Wah semangat aku datang balik nih.. Aku nak cerita pasal kita org pergi gym.. Gym mana?? Gym kat Clubhouse...hehe Sebenarnya pg gym ni untuk kesihatan aku..nilah tujuan utama aku.. memandangkan aku dah overweight yang melampau... aku rasa walaupun xbanyak sekurang2nya dapatlah gak kurangkankalori aku yang menimbun nih... kalo boleh mmg nak fit mcm dulu.. kalau fit, buat ape pun xcepat penat.. lagi2 skrg ni aku ada asma.. pergh cepat letih dan xleh handle la kalo buat kerja cepat penat...

Tempat menumpang kasih ke gym
Ni lah dia Ledang Urban Retreat
Mula2 dulu dengar kwn2 jek seronok g gym.. aku pun nak cuba gak.. memandangkan aku ada komitmen aku rasa macam tak boleh jek g tapi alhamdulillah, sebenarnya boleh jek kalau kita plan betol2.. Walaupun hanya setengah jam.. oklah kan daripada tak buat ape2.. 100 kalori setiap kali pg pun ok kot..hehe (ayat utk sedapkan hati).. Hmm walau apepun layan la gambar yg aku snap time first time pergi tu.... 
Berjalan ke Gym Cik Fiza n Cik Zee
Bersemangat Cik Zee kita.. Klass ko Zee!!!
Cepat2 sape masuk dulu..hehe
Semangatnya nak bakar kalori..must achieve target k.. (^_^)V
Kemudahan yang ada
Sape rasa nak cycling..boleh dtg
Untuk aki anda...cepat ke mari
Sempat lagi tuh... hmm bakar kalori ke bakar kamera ni???..hahahaha
Semoga usaha dan harapan aku ni dapat direalisasikan.. Walaupun tak banyak, tapi memadailah kalau dapat berat badan yang ideal dan aku dapat melakukan aktiviti harian dengan rasa seronok tanpa rasa lelah yang seperti aku alami sekarang.. Insya'Allah di mana ada kemahuan disitu ada jalan.. (^_^)V

No comments:

Post a Comment