Pages

Sunday, April 22, 2012

Mataku

Salam Semua... Lama gak aku tak update blog aku nih... hmmm utk pengetahuan kawan2 mata aku sakit.. Sakit sebab ape?? Actually mata aku ni mengalami kelenjar mata yg tersubat jd.. mata aku membengkak sampai mata aku tertutup separuh.. Allah jek yang tahu macam mana yang aku rasa.. sakit tuh jgn cakap lah kan... air mata plak banyak keluar sebab nak lawan bakteria yg dah masuk... Aku samapi rujuk doktor pakar mata, harap2 bengkak ni surut dan tak bernanah macam yg doktor bgtau sbb nak buang nanah dan cuci nanah tuh lagi satu perkara yg aku takutkan... adoii macam minor operation gituh..huhu... Dugaan yg aku dapat ni baru kecik jek.. Tapi bila nikmat pandangan tu tak dapat aku rasai macam sebelumnya, Ya Allah rasa besar jugak dugaan yg aku perolehi nih... yang penting aku redha dan mungkin dapat lah hapuskan sikit dosa2 aku yg ada nih....
Insya'Allah, kalau tak ada masalah aku start keje esok lah yek... pergh lama betol aku tak keje.. MC aku ada 3 hari utk last week.. Isnin tu plak memang cuti hantar anak g check up... So selasa jek la dapat jumpa kawan2 ri tu.... Ape2 pun doakan aku cepat sembuh la yek...
Kepada kawan2 semua, syukurlah dengan nikmat dan rahmat Allah yang telah diberikan-NYA, apabila sekecil zahrah nikmat tu ditarik, mungkin kita akan lebih menghargai apa yang kita ada... Semoga Allah mengampunkan dosa2 kita yang telah lalu...Amin

No comments:

Post a Comment