Pages

Monday, October 1, 2012

Lagu - Delima Hatiku (Ost Tiga Hari)

Salam dan selamat petang semua... Semoga anda semua sentiasa berada dalam keadaan sihat sejahtera hendaknya... Aku nak kongsi sket kat sini satu lagu... Hmm actually aku terdengar dan ada video klip lagu ni yang aku tengok kat astro semalam...hehe

Korang mesti dah tengok ni.. Lagu yang aku maksudkan ialah Lagu Delima Hatiku... Ini adalah tema lagu untuk Filem "TIGA HARI"... Jom layan lirik lagu nih..

Dari hati semanisnya madu
Kata janji terukir jua berlagu
Ku terlena, ku bermimpi sayu
Hanya aku sering memburu
Terumpan cinta harumnya berbisa
Berkacanya di dalam sanubariku
Benarpun kata ada jodoh kita
Dan ku pasti tanpa terbukti
Hanya pada Tuhan ku pohon jawapan
Daku jua dalam dugaan
Terima detak rasa
Saksinya janji tersentuh bersama
Dari hati semanisnya janji
Hanya aku tidak mengerti
Terumpan cinta harumnya berbisa
Berkacanya di dalam sanubariku
Benarpun kata ada jodoh kita
Dan ku pasti tanpa terbukti


Semoga terhibur ya... Selamat mendengar...
 

No comments:

Post a Comment