Pages

Wednesday, October 6, 2010

BeRakHiRnYa HaRi Ini

Masa berlalu dengan agak pantas.... tup tap tup tap dah ptg dah... nak berakhir utk hari ni... hurmm ape jek yg aku dh lakukan hari ni.... adakah ianya lebih baik dr semalam.. hopefully laaa... V(*_*)(",)V

Hujung bulan ni pulak ade exam six sigma... perghhh aku xtahu la nak study ape.... team member aku mesti boleh score punye... min, fiza, ila ni smua otai six sigma... waduh2.... xdpt den nak nolong.... still ada masa lg nih.... kalo xsempat study pun ingat jek la ape yg aku blajar masa training dulu... harap2 ianya boleh membantu... semoga aku boleh berjaya...amin...

"Orang yang cemerlang melihat setiap halangan sebagai peluang untuk mengasah potensi, manakala orang yang tidak cemerlang menganggap setiap halangan sebagai alasan yang menyebabkan kemundurannya"
Fuhhh yang penting aku xboleh mengalah... aku kene berusaha utk lebih kehadapan... biarlah kita kalah dgn bermaruah bukannya menyerah kalah tanpa sebarang tentangan..... barulah ada cabaran... adventure gitu....haha... chaiyokkk... aja aja fighting!!!!!

2 comments:

  1. perghhhhhhhhh....baca je entry puan liana nie..terus je naik semangat...hehehe

    ReplyDelete